Interiérová fotografie

Fotografie interiérů budov a firemních prostor pro vlastní propagaci firmy je důležitou součástí marketingu každé firmy. Prezentujte se tím, co již máte k dispozici.

Nabízím fotografování pro hotely a hotelové komplexy, výrobce, velkoobchody a skladovací firmy. Dále pak nabízím fotografování interiérů pro prodejce a poskytovatele služeb (Cukrárny, prodejny, kadeřnictví, autodílny, vinárny a mnoho dalších).

Ukázky pracíCeníkMám zájemVíce informací

Ukázky prací

Ceník fotografování interiérů

Pro individuální cenovou kalkulaci produktových fotografií mne neváhejte kontaktovat na email info@3dfo.cz.

Mini

500 - 2000 Kč

  • Malá prodejna do 20m2
  • Rychlé občerstvení
  • Kancelář
  • Maximálně 2 místnosti

Mám zájem

Střední

1.500 - 5.000 Kč

  • Větší prodejna do 400m2
  • Restaurace / kavárna / jídelna
  • Menší hotel do 7 místností
  • Školící prostory
  • Firemní prostory do 7 místností

Mám zájem

Maxi

5.000 - 20.000 Kč

  • Hotelové komplexy
  • Velké prodejny
  • Sportovní centra
  • Autosalony
  • Hobby markety
  • Vícepatrové prostory

Mám zájem

Ceny jsou orientační a vždy záleží na konkrétních požadavcích.
Ceny jsou za výsledné retušované fotografie dle zadání zákazníka.
Při fotografování více poboček nabízím zajímavé množstevní slevy.

Poptávka interiérové fotografie

Máte zájem o fotografování interiérů? Vyplňte jednoduchý poptávkový formulář a já Vás co nejdříve kontaktuji přímo s cenovou nabídkou, nebo s Vámi domluvím další informace a detaily fotografování.

Kdyby Vám online poptávka nevyhovovala, neváhejte mne kontaktovat na email info@3dfo.cz nebo tel. číslo +420 605 929 911.

*

*

*

Další informace:

osobních údajů.

Více Informací

Jaké interiéry obvykle fotografuji a pro jaký účel:
Nejčastěji se jedná o hotely a ubytovací komplexy, které prezentují své reprezentativní prostory na portálech zprostředkovávajících ubytování, jako je Booking.com, Hotely.cz, Tripadvisor aj. Dalším kanálem pro prezentaci jsou vlastní webové stránky a tiskoviny.

Výrobci a velkoobchody, kteří nejčastěji prezentují skladovací prostory a reprezentativní prostory, jako jsou recepce, obchodní prostory nebo showroomy, kde prezentují své výrobky.

Obchodníci a prodejny, které prezentují své prodejní prostory popřípadě sezónní výzdobu.

Příprava interiérů na fotografování

Přípravu je třeba nepodceňovat. Fotografie je silné médium, a i když existují možnosti dodatečných úprav a retušování, tak některé nedostatky nejsou plně odstranitelné. Výsledný dojem pak nepříjemně poškozují.

V ideálním případě se domluvíme na vhodném čase, kdy prostor osvětluje příjemné slunce přirozeným světlem, popřípadě pokud je výhodnější fotografovat v nočních hodinách s umělým osvětlením atp..

Každopádně jsem velmi flexibilní a již několikrát jsem spolupracoval s pokojskými a fotografoval jsem interiéry hotelových pokojů, jak se říká „za pochodu“ mezi check out/in. Pokojské připravili pokoj pro nové klienty. Manager vše zkontroloval a já vyfotografoval.

Postprodukce fotografií

Součástí fotografování interiérů je i zpětná editace vytvořených fotografií (postprodukce). Součástí úprav je jemné vyvážení a úprava barev, aby výsledná fotografie byla živější a poutavější. Drobné retušování např. odstranění prasklinek na zdech, šmouh a podobných drobných nedostatků, které nemusí být v reálném prostředí vůbec patrné, ale výslednou fotografii by poškozovali.

HDR pro interiérovou fotografii.

To nejtěžší na kvalitní HDR fotografii je, aby nebylo poznat, že se jedná o HDR. Tedy aby fotografie nevypadaly jako dětské omalovánky s přehnanými konturami a nereálnými barvami, ale aby vše vypadalo maximálně realisticky. Barvy aby byli syté a živé. Světlo prokreslovalo každý detail. Tedy aby fotografie byla pro lidské oko příjemná a nic nerušilo vizuální vjemy.

Jaké fotografie dostává klient

Vše záleží na předchozí domluvě a smlouvě. Nejčastěji klient dostává výběrovou sadu již upravených fotografií v plné kvalitě tak, aby je mohl přímo použít. Stejnou sadu výběrových fotografií dostanete v náhledové kvalitě, např. pro sociální sítě a www stránky. A v případě zájmu poskytuji všechny zdrojové neupravené fotografie pro vlastní grafické úpravy klienta.

Jaký je postup

Po předchozí tel./osobní domluvě sestavíme s klientem smlouvu o vytvoření díla, ve které je specifikováno vše potřebné. Poté probíhá samotné fotografování, ze kterého následně klient obdrží tzv. označený index vybraných fotografií. Po uhrazení domluvené částky za fotografování jsou klientovi zaslány všechny domluvené fotografie v plném rozlišení. V případě potřeby zkrácení času dodání je možné uhrazení zálohy na práci.

Kontakty

Václav Pospíšil - 3Dfo.cz
Michnova 1624
149 00 Praha 4
Česká republika


Tel.: +420 605 929 911
E-mail: info@3dfo.cz
www: www.3dfo.cz
IČO: 71383735


Partneři

Shoptet

S provozem tohoto webu nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našeho webu s jejich používáním souhlasíte.Rozumím Další informace

^